A karácsonyfák 2018-as kollekcióinak teljeskörű kiárusítása, most 50 %-os árengedménnyel!

Prémium minőség a piac legjobbjától. Üzleti feltételek

Üzleti feltételek

MŰKARÁCSONYFA.hu

Internetes üzlet

ÜZLETI FELTÉTELEI 

Hladnovská 1255/23, Ostrava 710 00 székhellyel

Cégjegyzékszám: 01824651, Adószám: CZ01824651

az www.mukaracsonyfa.hu

internetes üzleten elhelyezett termékek, on-line üzlet általi értékesítésére

 

1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1. Az MŰKARÁCSONYFA.hu internetes oldal üzleti feltételei (a továbbiakban csak „üzleti feltételek“), üzemeltetve az All4Customer s.r.o társaság által, Hladnovská 1255/23, Ostrava 710 00, Cseh köztársaság székhellyel, cégjegyzékszám: 01824651 (a továbbiakban csak: „eladó”)  a szerződéses felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozzák, amelyek az adásvételi szerződéssel kapcsolatban (a továbbiakban csak: „adásvételi szerződés”) jöttek létre, megkötve az eladó és egyéb természetes vagy jogi személy között (a továbbiakban csak „vevő“), az eladó internetes üzlete által. Az internetes üzlet az eladó által van üzemeltetve az  www.mukaracsonyfa.hu internetes címen, mégpedig webes felület által (a továbbiakban csak: „az üzlet webes felülete“).

1.2.      Az üzleti feltételek a továbbiakban szabályozzák a szerződéses felek jogait és kötelezettségeit, az eladó weboldalának a felhasználásakor, elhelyezve az www.mukaracsonyfa.hu webes címen (a továbbiakban csak „weboldal“) és a további kapcsolódó jogi kapcsolatokat. Az üzleti feltételek nem vonatkoznak azokra az esetekre, amikor az eladótól terméket vásárolni kívánó személy, a rendelésnél a vállalkozási tevékenysége keretin belül jár el. 

1.3.     Az üzleti feltételektől eltérő rendelkezésekről, az adásvételi szerződésben lehet megállapodni.  Az adásvételi szerződés eltérő rendelkezései előnyt élveznek az üzleti feltételek rendelkezéseivel szemben.

1.4.      Az üzleti feltételek rendelkezései az adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik. Az adásvételi szerződés és az üzleti feltételek cseh nyelven vannak kiállítva. Az adásvételi szerződést cseh nyelven lehet megkötni.

1.5.      Az üzleti feltételek értelmében, az eladó bármikor változtathatja vagy kiegészítheti az előző figyelmeztetéseit. Ezen rendelkezéssel nincsenek érintve azok a jogok és kötelezettségek, amelyek az üzleti feltételek korábbi megfogalmazásának a lejárati ideje után jöttek létre.

2. FELHASZNÁLÓI FIÓK

2.1.      A vevő, weboldalon elvégzett regisztrációja után, beléphet a saját felhasználói felületére. A felhasználói felületéről a vevő elvégezheti a termékek megrendelését (a továbbiakban csak: „felhasználói fiók“). Abban az esetben ha ez, az üzlet számára létrehozott webes felület lehetővé teszi, a vásárló a termékek megrendelését, regisztráció nélkül, közvetlen az üzlet webes felületéről is elvégezheti.

2.2.      A weboldalon történő regisztrációnál és az áru megrendelésénél, a vevő köteles a helyes és valós adatok megadására. A felhasználói fiókban megadott adatokat, köteles bármilyen változás esetén aktualizálni és módosítani. A vevő által, felhasználói fiókban és a megrendelésnél feltüntetett adatokat, az eladó megfelelőnek és helyesnek tekinti.

2.3.      A felhasználói fiókhoz való hozzáférés, felhasználói név és jelszó által van bebiztosítva. A vevő köteles a titoktartás betartására, azon információkkal kapcsolatban amelyek szükségesek a felhasználói fiókjába történő belépéshez és tudomásul veszi, hogy az eladó nem vállal felelősséget ezen kötelezettség, vevő általi megsértéséért.

2.4.     A vevő nem jogosult a felhasználói fiókja felhasználását lehetővé tenni harmadik személyek számára.

2.5.      Az eladó megszüntetheti a felhasználói fiókot, főleg abban az esetben, ha a vevő azt, több mint hat (6) hónapig nem használja, vagy abban az esetben, ha a vevő megsérti az adásvételi szerződésben megadott kötelezettségeit (beleértve az üzleti feltételeket is).

2.6.  A vevő tudomásul veszi, hogy felhasználói fióknak nem szükséges folyamatosan elérhetőnek lennie, főleg tekintettel az eladó hardver és a szoftver berendezésének szükséges karbantartására, esetleg harmadik személyek hardver és a szoftver berendezésének szükséges karbantartására.

3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

3.1.     Az üzlet webes felülete tartalmazza, az eladó által, eladásra kínált termékek listáját, beleértve a kínált termékek egyes árait. A kínált termékek árai, áfával és az összes kapcsolódó illetékkel együtt vannak feltüntetve. A termék eladási kínálata és ezen termékek árai, mindaddig érvényesek lesznek, amíg az üzlet webes felületén fel lesznek tüntetve. Ezen rendelkezéssel nincs korlátozva az eladó lehetősége, adásvételi szerződés megkötésére, egyedileg megtárgyalt feltételek mellett. A termékek eladásának összes kínálata, elhelyezve az üzlet webes felületén, nem kötelező érvényű és az eladó nem köteles az adásvételi szerződés megkötésére, ezen termékekkel kapcsolatban.

3.2.      Az üzlet webes felülete, szintén információkat tartalmaz a termékek csomagolási és kézbesítési költségeiről. Információk a termék csomagolási és kézbesítési költségeivel kapcsolatban, feltüntetve az üzlet webes felületén, kizárólag abban az esetben érvényesek, ha az áru Magyarország területén van kézbesítve. Abban az esetben, ha az áru kézbesítése az EU egyéb tagállamaiba történik, az ár egyénileg kerül meghatározásra – a szállítási költségek pontos megadásáért, kérem lépjen kapcsolatba velünk az info@mukaracsonyfa.hu címen.  

3.3.      A termék megrendeléséhez, a vevő kitölti a megrendelési nyomtatványt az üzlet webes felületén. A megrendelési nyomtatvány főleg a következő információkat tartalmazza:

3.3.1.   információk a megrendelt termékről (a megrendelt terméket a vevő „elhelyezi” az üzlet webes felületének az elektronikus kosarába),

3.3.2.   az áru vételárának kifizetési módját, adatokat a megrendelt áru kézbesítési módjáról és

3.3.3.   információkat az áru kézbesítési költségeivel kapcsolatban (a továbbiakban együtt csak „megrendelés“).

3.4.      Az áru, eladó általi elküldése előtt, a vevő számára lehetővé van téve az adatok ellenőrzése és változtatása, amelyek a vevő megrendelésében vannak megadva, tekintettel a vevő azon hibáinak a kijavítási lehetőségére, amelyeket az áru megrendelésekor beadott. A megrendelést a vevő az eladó számára „Vétel“ nyomógombra kattintással küldi el. A megrendelésben feltüntetett adatok, az eladó által, megfelelőnek és helyesnek vannak tekintve. Az eladó, a megrendelés beérkezését, a vevő számára elektronikus postai úton erősíti meg, a vevő megrendelésben, vagy felhasználói fiókjában megadott e-mail címére (a továbbiakban csak: „a vevő elektronikus postája”)

3.5.     Az eladó mindig jogosult, a megrendelés jellegétől függően (a termék mennyisége, a vételár magassága, a szállítás feltételezett költségei), megkérni a vevőt a megrendelés utólagos megerősítésére (például írásban vagy telefonon keresztül).

3.6.      A szerződéses kapcsolat az eladó és a vevő között, a megrendelés átvétele (elfogadása) által jön létre, amelyet a vevő számára az eladó elektronikus postai úton küld meg, mégpedig a vevő elektronikus postacímére. 

3.7.      A vevő tudomásul veszi, hogy az eladó nem köteles az adásvételi szerződés megkötésére, főleg olyan személyekkel, amelyek korábban súlyosan megsértették a kötelezettségüket, az eladó felé.

3.8.      A vevő egyetért a távolsági kommunikációs eszközök felhasználásával, az adásvételi szerződés megkötéséhez. A vevő számára, az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban létrejött költségeket (az internetes kapcsolódás költségei, telefonbeszélgetések költségei), maga a vevő állja. 

4. A TERMÉKEK ÁRA ÉS A FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1.      A termékek árát, és a termékek kézbesítésével kapcsolatos esetleges költségeket, az adásvételi szerződés alapján, a vevő a következő módon térítheti meg az eladó számára:

  • utánvétellel, a vevő megrendelésben meghatározott helyszínén
  • banki átutalással
  • GoPay – fizetési kártyával, banki fizetési kapu által
  • PayPal – hitelkártyával vagy PayPal számlával

4.2.      A vételárral együtt, a vevő köteles az eladó számára szintén megtéríteni, az áru csomagolásával és kézbesítésével kapcsolatos költségeket, a megállapodott magasságban. Ha nincs másképp feltüntetve, a továbbiakban a vételár alatt az áru kézbesítésével kapcsolatos költségek is értendőek.

4.3.     Készpénzes vagy utánvétes fizetés esetén, a vételár az áru átvételekor kerül megtérítésre. Készpénz nélküli fizetés esetén, a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számítandó három (3) napon belül fizetendő.

4.4.      Készpénz nélküli fizetés esetén, a vevő köteles az áru vételárának a megtérítésekor, feltüntetni a fizetés változó szimbólumát. Készpénz nélküli fizetés esetén, a vevő kötelezettsége a vételár megfizetése, amely a megfelelő összeg eladó számlájára történő hozzáírásakor van teljesítve.

4.5.      Az eladó jogosult, főleg abban az esetben, ha a vevő részéről nem kerül sor a megrendelés kiegészítő megerősítésére (3.5 cikk), igényelni a teljes vételár megtérítését, még az áru, vevő számára történő elküldése előtt.  

4.6.      Az eladó által nyújtott esetleges árkedvezményeket, nem lehet kölcsönösen kombinálni.

4.7.     Ha ez az üzleti kapcsolatban általános, vagy az általánosan kötelező érvényű előírásokkal van meghatározva, az eladó az adásvételi szerződés által kivitelezett fizetésekkel kapcsolatban, a vevő számára adózási okmányt, számlát állít ki. Az eladó Áfa fizető. Az adózási okmányt, az eladó a vevő számára a termék árának a megtérítése után állítja ki és elektronikus formában elküldi a vevő elektronikus postacímére. A termékek tartalmazzák a 27%-os áfát.

5. VISSZALÉPÉS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL

5.1.      A vevő tudomásul veszi, hogy a Polgári törvénykönyv 40/1964 törvény 53 § (8) bekezdés rendelkezései alapján, a későbbi előírások értelmében (a továbbiakban csak „polgári törvénykönyv“), nem lehet visszalépni többek között az adásvételi szerződéstől az olyan termék kézbesítésére, amely a vevő igényei alapján lett megváltoztatva, ahogy olyan termékek esetében sem, amelyek gyorsan romlanak, elhasználódnak vagy elkopnak, audió - és videó felvételek, számítógépes programok kézbesítésére vonatkozó adásvételi szerződéstől, ha a fogyasztó megsértette az eredeti csomagolásukat, ahogy az újságok, napilapok és folyóiratok kézbesítésére vonatkozó adásvételi szerződésektől sem. 

5.2.      Ha nem az 5.1 pontban meghatározott esetről van szó, vagy valamely más esetről, ahol nem lehet az adásvételi szerződéstől visszalépni, a vevőnek, összhangban a Polgári törvénykönyv 53§ (7) bekezdés rendelkezéseivel, joga van az adásvételi szerződéstől visszalépni, mégpedig tizennégy (14) napon belül az áru átvételétől számolva. A visszalépésnek az adásvételi szerződéstől, az eladó számára, tizennégy (14) napon belül az áru átvételétől, kézbesíteni kell lennie. A visszalépést az adásvételi szerződéstől, a vevő egyebek mellett elküldheti az eladó üzemének a címére, vagy az info@mukaracsonyfa.hu  elektronikus postacímére is.

5.3.    Az adásvételi szerződéstől való visszalépés esetén az üzleti feltételek 5.2 cikkelye alapján, az adásvételi szerződés teljesen a kezdetétől meg van szüntetve. A terméket szükséges hét (7) munkanapon belül a visszalépés elküldésétől számolva, visszatéríteni az eladó számára. A termékeket szükséges az eladónak, sértetlen és használatlan állapotban, és ha lehetséges, eredeti csomagolásban visszaküldeni.

5.4.     Tizenöt (15) napos időszakban, az áru visszatérítésétől számolva, az üzleti feltételek 5.3 cikkelye alapján, az eladónak joga van a visszaküldött áru ellenőrzésének az elvégzésére, különösen annak a megállapítása érdekében, hogy a visszaküldött áru nincs-e megkárosítva, elhasználva esetleg részlegesen felhasználva.    

5.5.      A szerződéstől való visszalépés esetén, az üzleti feltételek 5.2 cikkelye alapján, az eladó visszatéríti a vevő által nyújtott teljesítést, tíz (10) napon belül az áru ellenőrzésére szolgáló időszak lejárta után, amely az üzleti feltételek 5.4 cikkelyében van előírva, legkésőbb viszont harminc (30) napon belül, az adásvételi szerződéstől való visszalépés kézbesítésétől számolva, mégpedig készpénz nélküli utalással a vevő számlájára. Az eladó szintén jogosult, a vevő által nyújtott teljesítést, az áru, vevő általi visszaküldése után megtéríteni.

5.6.      A vevő a tudatában van annak, ha a vevő által visszaküldött áru károsodott, felhasznált vagy részlegesen elhasznált lesz, az eladónak joga van a kártérítés igényére a vevővel szemben. A keletkezett károk megtérítési igényét, az eladó köteles egyoldalúan beszámolni a vevő követeléseivel szemben, a vételár visszatérítésére.

5.7.      Az áru, vevő általi átvételéig, az eladó jogosult bármely adásvételi szerződéstől visszalépni. Ilyen esetben az eladó felesleges halogatás nélkül visszatéríti a vevő számára a vételárat, mégpedig nem készpénzes utalás által, a vevő által meghatározott számlára.

5.8.      Ha a termékkel együtt a vevő számára ajándék is kézbesítve van, az adományozási megállapodás az eladó és a vevő között olyan felbontási feltétellel van megkötve, mely szerint, ha a fogyasztó általi szerződéstől való visszalépésre kerül sor, az adományozási megállapodás elveszti a hatékonyságát és a vevő köteles az eladó termékeivel együtt, a termékekkel megkapott ajándékot is visszatéríteni az eladó számára. 

6 . A TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA ÉS KÉZBESÍTÉSE

6.1.      Ha az adásvételi szerződésben nincs másképp feltüntetve, a termékek kézbesítési módját az eladó határozza meg. Abban az esetben, ha a szállítás módja a vevő igénye alapján lett meghatározva, a vevő vállalja a kockázatot valamint az esetleges további költségeket a szállítás ezen fajtájára.   

6.2.      Ha az eladó, az adásvételi szerződés alapján, köteles az árut kézbesíteni, a megrendelésben, a vevő által meghatározott helyre, a vevő köteles a kézbesítésnél az áru átvételére. Ha a vevő az árut a kézbesítésnél nem veszi át, az eladó jogosult illetéket igényelni, az áru elraktározásáért, 2000 Ft. (szóval: kétezer forint) magasságában, vagy az eladó jogosult az adásvételi szerződéstől visszalépni.

6.3.      Abban az esetben, ha a vevő által létrejött okból, szükséges az árut ismételten vagy más módon kézbesíteni, mint ahogy a megrendelésben fel volt tüntetve, a vevő köteles az áru ismételt kézbesítésével vagy a más módú kézbesítésével kapcsolatos költségek megtérítésére.

6.4.     Az áru, szállítótól történő átvételekor, a vevő köteles a termék csomagolásának a sértetlenségét ellenőrizni és bármilyen meghibásodás esetén, az adott hibáról azonnal értesíteni a szállítót. A csomagolás károsodásának a megállapítása esetén, amely a csomagolásba történő jogosulatlan behatolásról tanúskodik, a vevő nem köteles a szállítótól a termék átvételére. A szállítási levél aláírásával a vevő igazolja, hogy az árut tartalmazó csomagolás nem volt megkárosítva. 

6.5.      A szerződő felek további jogait és kötelezettségeit az áru kézbesítésével kapcsolatban, az eladó speciális kézbesítési feltételeivel lehet szabályozni, ha ezen feltételek, az eladó által ki lettek adva.

7 . FELELŐSSÉG A KÁROKÉRT, JÓTÁLLÁS

7.1.      A szerződő felek jogai és kötelezettségei, az eladó kárfelelősségével kapcsolatban, beleértve az eladó garanciális felelősségét, az illetékes általánosan kötelező érvényű előírásokkal vannak szabályozva (főleg a 612 §, és a Polgári törvénykönyv további rendelkezéseivel).

7.2.      Az eladó felel a vevőnek azért, hogy az eladott áru összhangban van az adásvételi szerződéssel és főleg azért, hogy károsodás nélküli. Az összhang az adásvételi szerződéssel azt jelenti, hogy az eladott termék minőségileg és tulajdonságaival is a szerződés által előírt, az eladó, gyártó vagy képviselője által leírt vagy az ő általuk elkészített reklám szerinti állapotban van, megfelel az adott termék elvárt minőségi tulajdonságainak és jellegének, megfelel a jogi előírásoknak, az ott feltüntetett mennyiségnek, nagyságnak vagy súlynak és szintén megfelel a célnak, amelyre az adott termék általánosan felhasználásra kerül.

7.3.     Abban az esetben, ha az áru, az átvételekor nincs összhangban az adásvételi szerződéssel (a továbbiakban csak „ellentét az adásvételi szerződéssel“), a vevőnek joga van arra, hogy az eladó ingyenesen és felesleges halogatás nélkül az adott terméket, az adásvételi szerződésben feltüntetett állapotba helyezze, mégpedig a vevő igénye alapján a termék cseréjével, esetleg a kijavításával; ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő igényelhet egy megfelelő engedményt a termék árából, vagy visszaléphet az adásvételi szerződéstől. Ez nem érvényes abban az esetben, ha a vevő a termék átvétele előtt tudott az ellentétről az adásvételi szerződéssel, vagy az adott ellentétet maga okozta. Ha az ellentét az adásvételi szerződéssel, az áru átvételétől történő hat (6) hónapon belül jelentkezik, ez olyan ellentétnek minősül, amely már az áru étvétele előtt is létezett, ha ez nem áll ellentétben az áru jellegével, vagy nem bizonyosodik be az ellenkezője. 

7.4.      Ha nem gyorsan romló termékről vagy használt termékről van szó, az eladó felelős a meghibásodásokért, amelyek az átvétel után, a jótállási időszakban (jótállás), az adásvételi szerződéssel ellentétben jelennek meg.

7.5.      A vevő a jogait, amelyek az eladó kárfelelősségéből adódnak, beleértve az eladó jogosultsági felelősségét, az eladónál, az üzemének a címén: Hladnovská 1255/23, Ostrava 710 00, érvényesíti. A reklamáció érvényesítésének a pillanata, azaz időpont, amikor az eladó átvette a vevőtől a reklamált terméket.

7.6.      A szerződő felek további jogait és kötelezettségeit, az eladó kárfelelősségével kapcsolatban, az eladó reklamációs rendje szabályozza.

8. A SZERZŐDŐ FELEK TOVÁBBI JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

8.1.      A vevő az áru tulajdonjogát, az áru teljes értékének a kifizetésével szerzi meg.

8.2.     A vevő tudomásul veszi, hogy a programberendezések, ahogy az üzlet webes felületének további részei (beleértve a kínált áru fényképeit), szerzői jogvédelem alatt állnak. A vevő elkötelezi magát, hogy nem végez semmilyen olyan tevékenységet, amellyel magának vagy harmadik személyek számára, lehetővé teszi jogosulatlanul beavatkozni vagy jogosulatlanul felhasználni a programberendezést vagy az üzlet webes felületének további részeit.

8.3.      A vevő nem jogosult, az üzlet webes felületének a felhasználásánál, a mechanizmusok, programberendezések vagy egyéb eljárások felhasználására, amelyek negatív hatással lehetnének az üzlet webes felületére. Az üzlet webes felületét, kizárólag olyan mértékben lehet felhasználni, amely nincs az eladó további ügyfeleinek a kárára, és amely összhangban van az eladó céljaival.

8.4.      Ez eladó, a vevőhöz való kapcsolatában, nincs semmilyen kódexhez kötve, a Polgári törvénykönyv 53a § (1) bekezdésének az értelmében.   

8.5.      A vevő tudomásul veszi, hogy az eladó nem felelős a károkért, amely harmadik személyek, webes felületbe való beavatkozása által jöttek létre, vagy a weboldal nem cél szerinti felhasználása esetén alakultak ki. 

8.6.      Az eladó nem felelős a károkért és az esetleges egészségi károsodásokért, amelyek a trambulin nem megfelelő összeállítása, rögzítése vagy használata által lettek okozva. A trambulin pontos összeállítási útmutatóját, megtalálja az útmutatóban, amely a csomagolás részét képezi. 

9 . A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME ÉS AZ ÜZLETI INFORMÁCIÓK KÜLDÉSE

9.1.      A vevő, természetes személy, személyes adatainak a védelme a 101/2000 sz. személyes adatok védelméről szóló törvénnyel van megadva, a későbbi előírások értelmében.

9.2.      A vevő egyetért, ezen személyes adatok feldolgozásával: név, vezetéknév, cím, cégjegyzékszám, adószám, elektronikus postacím, és telefonszám (a továbbiakban együtt csak: „személyes adatok”).

9.3.      A vevő egyetért, a személyes adatok, eladó általi feldolgozásával, az adásvételi szerződésből származó jogok és kötelezettségek megvalósítási céljaira, felhasználói fiók vezetési céljaira, ahogy üzleti információk a vevő számára történő elküldési céljaira is.

9.4.      A vevő tudomásul veszi, hogy köteles a személyes adatait (a regisztrációnál, a felhasználói fiókjánál, megrendelésnél az üzlet webes felületéről) helyesen és valóságosan feltüntetni, valamint köteles felesleges halogatás nélkül, informálni az eladót a személyes adatainak a változásairól.

9.5.      A vevő személyes adatainak a feldolgozásával, az eladó megbízhat egy harmadik személyt is, mint a feldolgozót. Az árut kézbesítő személyeken kívül, nem lesznek a vevő személyes adatai, a vevő előzetes hozzájárulása nélkül, az eladó által átadva harmadik személyek számára.

9.6.     A személyes adatok, határozatlan időre kerülnek feldolgozásra. A személyes adatok elektronikus formában lesznek feldolgozva automatizált módon, vagy nyomtatott formában, nem automatizált módon. 

9.7.      A vevő megerősíti, hogy a benyújtott személyes adatai pontosak, és azt is, hogy tájékoztatva volt arról a tényről, hogy a személyes adatok önkéntes benyújtásáról van szó.

9.8.      Abban az esetben, ha a vevő azt feltételezi, hogy az eladó vagy feldolgozó (a 9.5 cikkely alapján), a személyes adatainak a feldolgozását a vevő személyes-és magánéleti védelmével ellentétben, vagy a törvénnyel ellentétben végzi, és főleg ha a személyes adatok, tekintettel a feldolgozási céljukra pontatlanok, a vevő a következő módon járhat el:

9.8.1.   magyarázatot igényel az eladótól vagy a feldolgozótól,

9.8.2.   igényli, hogy az eladó vagy a feldolgozó eltávolítsa az így létrejött állapotot. Különösen a blokkolásról, kivitelezett javításról, kiegészítésről vagy a személyes adatok törléséről lehet szó.  Ha a vevő előző mondat alapján meghatározott igénye jogosultnak minősül, az eladó vagy a feldolgozó eltávolítja a hibás állapotokat. Ha az igénynek az eladó vagy a feldolgozó nem felel meg, a vevő jogosult közvetlen a Személyes Adatok Védelmi Hivatalához fordulni. Ezen rendelkezéssel nincs érintve a vevő jogosultsága, megfelelő indokkal közvetlen a Személyes Adatok Védelmi Hivatalához fordulni.

9.9.      Ha a vevő információt igényel az eladótól, a személyes adatai feldolgozásáról, ez eladó köteles ezen információt átnyújtani a számára. Ez eladó jogosult, az előző mondat értelmében nyújtott információkért, térítést igényelni, amely nem lépi túl az információ nyújtásához szükséges költségeket.

10. AZ ÜZLETI INFORMÁCIÓK KÜLDÉSE  ÉS A COOKIES TÁROLÁSA

10.1.  A vevő egyetért az áruval, szolgáltatásokkal vagy az eladó cégével kapcsolatos információk fogadásával, a vevő elektronikus postacímére.

10.2.  A vevő egyetért, az un. cookies tárolásával a számítógépére. Abban az esetben, ha a vásárlást a weboldalon el lehet végezni és az eladó adásvételi szerződésből adódó kötelezettségeit teljesíteni lehet anélkül, hogy az un. cookies el legyen mentve a vevő számítógépére, a vevő az előző mondat alapján megadott hozzájárulását bármikor visszavonhatja.    

11. KÉZBESÍTÉS

11.1.  Ha más megállapodásra nem kerül sor, az adásvételi szerződéssel kapcsolatos összes levelezést a másik szerződéses félnek, írásos formában szükséges kézbesíteni, mégpedig elektronikus postai úton, személyesen vagy ajánlott levélként, postai szolgáltatás útján (az elküldő kiválasztása alapján). A vevő számára a kézbesítés, a felhasználói profiljában megadott elektronikus postára történik.

12. ZÁRÓ RENDELEKZÉSEK

12.1.  Ha a weboldal használatával összefüggő kapcsolat, vagy adásvételi szerződés által létrehozott jogi kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, a szerződő felek megegyeznek, hogy a szerződéses kapcsolat a cseh jog által kerül szabályozásra. Ezzel nincsenek érintve a fogyasztók, általánosan kötelező érvényű előírásokból származó jogai.

12.2.  Az eladó, a vállalkozási levél alapján jogosult az áru eladására és az eladó tevékenysége nem kötődik egyéb engedélyezésekhez. A vállalkozás ellenőrzését, a saját hatáskörében az illetékes vállalkozási hivatal végzi el.

12.3.  Ha az üzleti feltételek bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, vagy ilyenné válik, az érvénytelen rendelkezések helyébe olyan rendelkezések lépnek, amelyek értelme az érvénytelen rendelkezésekhez a lehető legközelebb áll. Egy rendelkezés érvénytelenségével vagy hatálytalanságával nincs érintve a további rendelkezések érvényessége. Az adásvételi szerződés, vagy az üzleti feltételek változásai és kiegészítései, írásos formát igényelnek.  

12.4.  Az adásvételi szerződés, beleértve az üzleti feltételeket is, az eladó által, elektronikus formában archiválva van és nem hozzáférhető.

12.5.  Az eladó kapcsolattartó adatai: kézbesítési cím: Hladnovská 1255/23, Ostrava 710 00, Cseh köztársaság, az elektronikus postacím: info@mukaracsonyfa.hu

 

Ostravában 2014.08.01. napján

 

Ezen üzleti feltételek az Elektronikus Kereskedelmi Szövetség, Minta üzleti feltételeiből lettek kialakítva és módosítva.


Online vitahatározat

2016 február 15.-től lép hatályba, az Európai Bizottság létrehozott egy platformot bíróságon kívüli vitarendezésre. Így lehetőséget adva a fogyasztóknak, hogy megoldják vitájukat online rendelésekkel kapcsolatban mindennemű bírói eljárás bevonása nélkül. Ez a vitarendezési eljárás a következő linken keresztül érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nem vagyunk kötelesek és nem is fogunk részt venni alternatív viták rendezésében bíróságon kívüli (nem jogi) személyek előtt az EU Online Viták Rendezéséről szóló rendelet értelmében. Amennyiben panasza lenne a megrendelt termékkel kapcsolatban, az alábbi címen tudja felvenni a kapcsolatot velünk: info@mukaracsonyfa.hu

Elektronikus értesítés

A kedvezményekről és kiárusításokról e-mailen keresztül fogjuk értesíteni Vásárlóinkat.

Legyél rajongó

KÖVESS MINKET: